dijous, 10 de març de 2016

A sumar!

Estic fent un curs molt profitós que recomano per a tots aquells i totes aquelles que, com jo, teniu inquietuds per noves i diferents metodologies de treball. Aquest curs es titula "Metodologia significativa, treballar a l'aula sense llibres de text".  La meva germana sempre em diu que em fico feina sense que ningú m'ho hagi demanat, però el meu cap no para així que necessito trobar noves idees pel meu dia a dia a l'aula.

Una de les tasques era proposar activitats per treballar la suma així que aquí us deixo alguns recursos per a primer cicle de primària. Algun d'ells es poden adaptar per a d'altres cursos. 

Podeu crear vosaltres els jocs amb el JClic autor o bé podeu utilitzar altres activitats que ja estiguin creades. 


Es poden crear bingos amb diferents operacions (també paraules). És molt fàcil de fer servir!


Tu mateix pots crear fitxes, jocs, flashcards... o jugar a jocs online amb els alumnes, com per exemple a bingos, a descobrir la imatge, etc. 



  • Altres jocs o presentacions per treballar les sumes:
 



Espero que us siguin útils!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada