divendres, 2 de gener de 2015

Calendari d'advent

Aquest any el calendari d'advent de la nostra classe ha esta fet pels propis alumnes de la classe!


Els hi vaig donar la plantilla que havien de decorar i muntar. Quan està acabat queda una petita caixeta. Aquesta plantilla és un exemple però pot servir qualsevol altra que es trobi per internet.

Per una altra banda, cada alumne va escriure un missatge en un paper. El missatge tenia un objectiu molt clar: fer feliç a la persona que ho rebés. Hi va haver que van escriure acudits, altres van oferir-se per ajudar-lo davant d'algun problema, d'altres van posar un missatge positiu felicitant el Nadal, un dibuix, etc. Cada missatge era diferent i molt personal!

Jo també vaig posar-hi una de les meves famoses medalles motivadores, de les que ja parlaré en un altre moment, i una llaminadura.

Al final vaig muntar les capses de manera que cada una era diferent: capsa feta per un alumne, amb la frase d'un altre, una medalla i una llaminadura.

Cada dia, un alumne ha anat agafant amb il·lusió una capsa. Amb moltes ganes preguntaven qui l'havia fet i amb un somriure encara més gran, llegien el missatge escrit per un company. Qui volia podia llegir-lo en veu alta.

Malgrat el que podem pensar en un inici, al que menys cas feien els meus alumnes era a la llaminadura. Saber qui havia fet la capsa, el missatge o veure quina era la seva medalla els ha encantat! La veritat és que aquest calendari d'advent ha estat molt especial pels meus alumnes i també per mi! Segur que torno a fer-lo algun altre any!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada