diumenge, 16 de febrer de 2014

Matemàtiques sobre mi

Fa temps i com moltes de les idees que vaig adaptant, vaig veure al Pinterest un fitxa que tractava sobre les matemàtiques que ens envolten i tenim en nosaltres mateixos. Vaig adaptar la fitxa per l'idioma i la vaig transformar aprofitant que estic treballant el tema de les mesures de longitud.
L'activitat la vam realitzar a la classe amb els regles de cada alumne i amb cintes mètriques. El treball amb els instruments de mesura és molt important donat que per a molts és la primera vegada que fan servir aquests objectes i el seu ús no és del tot correcte a vegades. A més van iniciar-se en la comparació i  les equivalències entre mesures. El que em va agradar més va ser que els rossinyols s'ho van passar d'allò més bé mesurant el cap del seu company, treient-se les sabates i mesurant-se els peus, comparant mides amb els amics...
Aquí teniu la meva fitxa: Matemàtiques sobre mi
Aquí la fitxa en la que em vaig inspirar: Maths about me
I aquí us deixo dos exemples dels meus alumnes:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada