diumenge, 16 de febrer de 2014

L'estrella de la setmana

Aquest any he fet una dinàmica a la classe que ha agradat molt i és per això que l'explico. He començat amb una nova classe plena d'alumnes que coneixia molt poquet i amb dos alumnes nous a l'escola. Així que vaig veure una idea al Pinterest que em va encantar i la vaig adaptar, es tracta de: L'ESTRELLA DE LA SETMANA. 
Cada setmana, un alumne és l'estrella i ha de portar fotos de la seva família, les seves aficions, etc. i també un escrit explicant qui és, quants anys té, com és la seva família, què li agrada fer en el temps lliure, quin és el seu menjar preferit, etc. Pot portar la samarreta de l'esport que practiqui, una medalla o una copa, algun peluix...
El primer dia, ha d'exposar el seu escrit i ensenyar les fotos a la resta de la classe. Es pot posar tot en una cartolina o enganxar-ho a la pissarreta. 
Durant aquella setmana, l'alumne estrella, és el que va primer a la fila.
La primera en ser l'estrella vaig ser jo, així els alumnes em coneixien una mica més. Els va fer molta gràcia coneixem fora de l'aula: què m'agrada fer al meu temps lliure, el meu color preferit, com es diuen els meus gossos...
Aquí us deixo la meva pissarra feta amb cartró:

En aquesta activitat no es fomenta només el coneixement entre els alumnes del mateix grup sinó que a més, es treballa l'expressió escrita i l'expressió oral davant del grup classe. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada